Januar -23
Den siste måneden har styret jobbet masse med budsjettet . Likviditeten er som sakt veldig dårlig, så vi må jobbe en del med å justere budsjettet til et mer fungerende og realistisk utgangspunkt.
Noe av det nye utstyret har fått plass på trimrommet, og det vil ankomme mer i starten av februar. Det gledes stort at vi har et så flott rom vi alle kan benytte oss av.
Vi har også fått innvilget en søknad om midler til utstyr, til Skøyte og hockeyskolen, da vi har mange barn som ønsker å prøve vår idrett.
I desember har styret startet jobben med å utvikle en organisasjonsplan, som skal være ferdig i februar. Jobben med samarbeidsavtalen er også godt i gang, da også den skal fornyes til våren med Elite.
Kioskgruppen vår trenger flere hjelpere, så om noen kunne tenke seg dette, kan du henvende deg i kiosken i ukedagene.
Økonomien er trang for mange, så vi har delt infoen til Halden kommune på våre sosiale medier, slik ar de som ønsker kan sende en søknad, kan finne den der eller på Halden kommune sine sider.
Den 14 desember blir det juleavslutning i ishallen, hvor det blir småspill med blandet lag. A-laget kommer også til å være på is.
Julaften, 1 og 2 juledag, kommer vi til å holde hallen åpen for frigåing og alders inndelte istider for kølle og puck. Mer info om tider kommer på lagsidene.
Søknaden for trimrommet er nå innvilget, så nå starter arbeidet med å bestille og gjøre klart til nytt utstyr. Med god hjelp fra Elite, har vi trua på dette vil bli veldig bra.
Grunnet likviditeten, blir det dessverre ikke midler til å gi lagene penger til noe sosialt, og det beklager vi veldig.
Det er laget en avtale på at foreningsrommet og toalettet blir vasket 1 gang i uken. Planleggingen av jule diskoen er godt i gang, som vil bli i romjulen.
I januar blir dugnaden skinnende ren ishall avholdt.
Styret ønsker alle en riktig god førjulstid
I de siste styremøtene har økonomien vært ganske sentral, og vi har derfor avsluttet arbeidskontrakten med Jørn Snopestad som har bidratt med forfallent arbeid i hallen.
Vi har også start arbeidet med å etablere et superlag, som er et treningstilbud til barn og ungdoms med spesielle behov.
Styret er i gang med å rydde litt i Rubic, samt at vi oppdaterer en del på hjemmesiden med nye dokumenter og informasjon.
De yngre lagene har fått tilbud om opplæring av klokke og speaker, slik at de er godt rustet til sine hjemmekamper.
Når det gjelder kiosken, er planleggingen i gang for å kunne tilby næringsrik mat på cuper og seriespillet til de yngre lagene.
31/8-22
Den 15/8 og 31/8 har styret hatt møte.
Sammendraget av dette er at dato for fotografering kommer om ikke så lenge. Likviditeten er ikke der vi ønsker den skal være, slik at noe sparing må til samt at vi må se på budsjettet om noe bør endres på til neste sesong.
Styrer har søkt om midler til minivant, og det er innvilget fra HIR og Sparebankstiftelsen. Vantene er nå bestilt. Det jobbes stadig med å få en ordning på vask av garderober og toaletter. Det er også søkt om midler for keeperutsyr.
14/6-22
Den 14/6 hadde styret sitt siste styremøte før sommerferien, så her kommer en kort oppsummering.
Spillerdraktene er nå ferdig tegnet, så Niclas har bestilt de. Vi gikk igjennom økonomien som er nå, og derfor ble det vedtatt at strømper ikke blir bestilt denne gangen.
Laglederne må nå regne over reisebudsjettet, slik at vi kan regne på hvor mye u/12 og oppover får i reisestøtte kommende sesong.
Styret ønsker å samarbeide med laglederne om et nytt dugnad system som er litt mer likt for de med og uten verv.